shop shop .

shop

تابلو تبليغاتي

تابلو تبليغاتي

امروزه تابلو تبليغاتي نقش بسزايي در جذب مشتري دارد و ارتباط ميان مشتري و فروشنده محسوب مي‌شود. يكي از بهترين روش هاي تبليغات استفاده از تابلو تبليغاتي است. از تابلو تبليغاتي در سر در مغازه، فروشگاه، شركت و دفاتر استفاده مي‌شود. اين مصري‌ها بودند كه براي اولين بار از تابلو تبليغاتي استفاده كردند.

انتخاب نوع تابلو تبليغاتي بستگي به سليقه و بودجه دارد. در انتخاب نوع تابلو، جمله، رنگ و تصوير بايد دقت كرد و با طراحان تابلو مشورت كرد زيرا تابلو بايد به گونه‌اي باشد كه عابران در نگاه اول متوجه شوند كه در اين مكان چه محصول يا كاري ارائه مي‌شود. تابلو بايد جذب كننده باشد و عابران را به سمت مغازه و همانند آن بكشاند.

قيمت تابلو به متريال و شركت سازنده آن بستگي دارد. اگر تابلو كيفيت بالايي داشته باشد، طول عمر بيشتري نيز خواهد داشت و به طبع قيمت آن گرانتر خواهد بود. همانطور كه گفتيم انتخاب نوع تابلو به سليقه و بودجه بستگي دارد اما محل قرار گرفتن بعضي از تابلوها در فضاي بيروني است كه در معرض نور خورشيد و وزش باد و باران قرار مي گيرند و نياز است كه از تابلو با كيفيت و طول عمر بيشتر استفاده شود. تابلوها انواع چيني و غيرچيني دارند. اما شركت هايي وجود دارد كه از وسايل چيني استفاده نمي‌كنند و براي تابلوها گارانتي ۱۲ الي ۱۸ ماهه نيز ارائه مي‌دهند. تابلوهاي چيني با توجه به كيفيت پاييني كه دارند ارزان هستند و خيلي زود بلا استفاده مي‌شوند.

تابلو تبليغاتي

 

انواع تابلو تبليغاتي

تابلو استيل، استيل طلايي، چلنيوم، چلنيوم الماسي، چلنيوم كريستالي، چلنيوم پانچ شده، با حروف برجسته

تابلو تبلغاتي پشت بامي

از اين نوع در مكان مرتفع و پشت بام استفاده مي‌كنند. در زيرساز تابلو تبليغاتي پشت بامي پروفيل سنگين بكار گرفته شده است و زمينه اصلي آن معمولا كامپوزيت، ترمود و چوب پلاست است. همچنين براي نوشته اين تابلو از حروف برجسته استفاده مي‌كنند كه چلنيوم، پلكسي و استيل است.

تابلو تبليغاتي فلكسي

اين نوع تابلوها براي سر در مغازه، شركت و فروشگاه ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. يكي از مزيت تابلو تبليغاتي فلكسي اين است كه رويه فلكس آن قابل تعويض است و اگر بعد از مدتي تصميم گرفتيد طرح آن را تغيير دهيد به راحتي مي‌توانيد اين كار را انجام دهيد. لامپي كه در اين تابلو بكار رفته است مهتابي است كه سالانه عوض مي‌شود.

انواع تابلو فلكسي

تابلو فلكسي مكعبي
ريلي
اسكلت فلزي
سپري

تابلو تبليغاتي حروف برجسته چلنيوم: براي ساخت تابلو چلنيوم از رويه پلكسي گلاس و لبه چلنيوم كه از جنس آلومينيوم است استفاده مي‌شود. آلومينيومي كه براي ساخت حروف بكار مي رود باعث شده هر نوع طرحي را به راحتي بر روي آن پياده كرد.

تابلو تبليغاتي حروف برجسته چلنيوم ستاره‌اي : در اين تابلوها جنس حروف از پلاستيك است و در ساخت لبه آن چلنيوم بكار گرفته شده است. از لامپ smd براي نور داخل حروف استفاده مي شود.

تابلو حروف برجسته پلاستيك سه بعدي و كيوم داراي رنگ ها و طرح هاي فانتزي مختلفي مي باشد.

تابلو تبليغاتي سه بعدي و كبوم از سه قسمت سطح رو، سطح كناري، سطح زيرين تشكيل شده است.

حروف استيل

جنس اين حروف ورق استيل، آهن، تيتانيوم و... است كه مي توان آن را با ال اي دي و اس ام دي نور پردازي كرد.حروف برجسته استيل در گذشته از برنز و برنج ساخته مي شد كه با گذشت زمان تغيير رنگ داده و سياه مي شد. تركيب حروف استيل و ورق پلكسي بر جذابيت تابلو افزوده و به علت طرح و رنگ مختلفي كه دارد مورد استقبال زيادي قرار گرفته است. طلايي خش دار و براق، نقره اي خش دار و براق، دودي و مسي از انواع حروف استيل است.

تابلو حروف برجسته پلكسي: در ساخت تابلوهاي پلكسي از طلق هاي پلكسي گلاس در رنگ هاي متنوع استفاده مي شود كه با ال اي دي پ اس ام دي نورپردازي مي شود.

تابلو تبليغاتي پلكسي در موارد زير مورد استفاده قرار مي گيرد:

 ورودي و بخش ها
راهنمايي طبقات
سر در اتاق
استند رو ميزي

تابلو تبليغاتي فلزي

حروفي كه در اين تابلو بكار رفته از جنس فلز است و به همين دليل باعث مي شود نور از آن عبور نكند. براي نورپردازي اين نوع تابلوها از لامپ‌هاي smd استفاده مي كند. تابلو فلزي داراي سطح پايه‌اي هستند. اين پايه باعث به وجود آمدن فاصله‌اي از سطح شده كه لامپ ها در آن قسمت قرار مي گيرند.

تابلو رينگي: حروف برجسته تابلو رينگي تركيب پلاستيك و فلز است و به علت وجود پلاستيك نور از آن ميگذرد.

تابلو چلنيوم كريستالي

اجسام شيشه‌اي كه موجب شكست نور و ايجاد درخشندگي مي‌شوند، اجسام كريستالي نام دارند. اگر تابلو سر در يك فروشگاه درخشنده باشد بيشتر به چشم مي‌آيد. از ميان انواع مختلف تابلو، چلنيوم كريستالي و چلنيوم الماسي بيشترين درخشندگي را دارند. مهمترين اصل در تبليغات بكارگيري خلاقيت و نوآوري است. جنس تابلو چلنيوم آلومينيوم است كه ضدخش مي‌باشد و از دوام بالايي برخوردار است. به سبب همين ويژگي‌ها در شرايط آب و هوايي مختلف مقاوم است.

براي ساخت اين نوع تابلوها از دانه‌هاي كريستالي و ورق پلكسي گلاس شفاف و ورقه‌هاي پلاستيك اكروليك استفاده مي‌كنند. از آنجايي كه طراحي تابلو تبيلغاتي چلنيوم كريستالي از اهميت بسيار بالايي برخوردار مي‌باشد، نكاتي را در خصوص طراحي تابلو ارائه مي دهيم.

مواردي كه در طراحي تابلو چلنيوم كريستال مهم است:

انتخاب رنگ متناسب تابلو چلنيوم : رنگي كه براي طراحي تابلو انتخاب مي شود بايد متناسب با كسب و كار باشند.
مرغوبيت جنس تابلو چلنيوم: هر چقدر مواد بكار رفته در تابلو مرغوب باشد تابلو از كيفيت بالاتري برخوردار خواهد بود.
مكان نصب تابلو چلنيوم: تابلو تبليغاتي بايد در مكان مناسبي نصب شود بگونه اي كه از انوع زوايا قابل ديد باشد.
متن متناسب تابلو چلنيوم: متني كه براي تابلو استفاده مي‌كنيم بايد علاوه بر كوتاهي مفهوم را به مخاطب برساند و در عين حال جذابيت داشته باشد و او را به سمت فروشگاه سوق دهد.
سايز مناسب تابلو چلنيوم : تابلو تبليغاتي نبايد آنقدر كوچك باشد كه مورد توجه قرار نگيرد و ديده نشود و همينطور نبايد آنقدر بزرگ باشد كه چشم را اذيت كند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۲:۱۱ توسط:behson موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :