shop shop .

shop

سفارش طراحي سه بعدي

سفارش طراحي سه بعدي

امروزه با استفاده از پيشرفت تكنولوژي بسياري از تصورات خود را ميتوانيم به واقعيت تبديل كنيم. يكي از دلايل استفاده از تكنولوژي طراحي 3d ، كاربرد آن در طراحي معماري، فضا سازي، آبجكت سازي و... است. سفارش طراحي 3d مثل اين است كه افكار ما در مغز ما درست مثل يك بوم نقاشي عمل كرده و هر آنچه در ذهن ماست به واقعيت تبديل شود. با سفارش طراحي سه بعدي قبل از ارائه مدل اصلي ميتوانيم تصويري واقعي از آن را مشاهده كنيم كه اين كار هم سريعتر و هم به صرفه تر از نظر اقتصادي در انجام پروژه هاي ما است.

با استفاده از سفارش طراحي 3d ميتوانيد به راحتي هر تغييري را در طراحي مدل خود لحاظ كرده و زمان انجام آن را كوتاه تر كنيد. با كمترين سرمايه گذاري ما ميتوانيم همراه خوبي در اجراي پروژه هاي شما باشيم. سفارش طراحي 3d خود را به ما بسپاريد! كانون تبليغاتي نماد با تيم متخصص خود در زمينه سفارش طراحي 3d ميتواند مطابق با سليقه شما عزيزان فضاي مورد نظر را به بهترين شكل خلق نمايد. ما در كوتاهترين زمان ممكن ميتوانيم پروژه هاي سفارش طراحي سه بعدي شما را در هرجاي ايران انجام دهيم.

تيم متخصص طراحي 3d نماد با استفاده از نرم افزار 3d مكس، فضاي شما را با كمترين هزينه خلق ميكند و در صورتي كه اجراي كار توسط تيم ما انجام شود هزينه مدل سازي سه بعدي رايگان مي باشد.

براي اطلاع از تعرفه و قيمت مدل سازي سه بعدي با ما در تماس باشيد.

نمونه كارهاي طراحي 3d دكوراسيون

سفارش طراحي 3d
سفارش طراحي 3d
طراحي سه بعدي
سفارش طراحي 3d
سفارش طراحي 3d

سفارش طراحي 3d


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۶:۲۸ توسط:behson موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :