shop shop .

shop

استند ايستاده تبليغاتي

استند ايستاده تبليغاتي

استفاده از استند ايستاده تبليغاتي يكي از روش هاي حرفه اي تبليغاتي براي نمايش پيام هاي تبليغاتي محصولات شماست، كه در ايران به طور گسترده اي مورد استقبالي قرار گرفته است. صاحبان برند ها و مشاغل گوناگون مي توانند از اين وسيله براي معرفي برند و محصولات خود در اماكن پر رفت و آمد استفاده كنند، كه در عين حال سبك و قابل حمل مي باشد. كانون تبليغات نماد آماده ارائه انواع متعددي از استند ايستاده تبليغاتي به شما عزيزان مي باشد كه از آن جمله مي توان به استندهاي آرايشي، استندهاي مخصوص فروشگاه ها و نمايشگاه ها و ... اشاره كرد.

استند ايستاده تبليغاتي از استندهايي است كه بيشتر از ساير استند هاي ديگر مورد استفاده قرار مي گيرد. از اين استندها به طور معمول كنار درب ورودي فروشگاه ها و يا در مكان هاي پر تردد فروشگاه ها، داروخانه ها، نمايشگاه ها، سالن هاي همايش و دفاتر شركت ها و ... استفاده مي كنند. و بخاطر طراح ها و اندازه هاي متفاوت منحصر به فرد باعث تاثير پذيري بيشتري در افزايش مشتري ها مي شود.

استند ايستاده تبليغاتي با استفاده از طرح هاي خاص و لوگو ها توسط طراحان گرافيكي، طراحي مي شود. به كار بردن نكته هاي فني گرافيكي در طراحي استند مي تواند در افزايش جذب مشتريان نقش موثري داشته باشد. و به هر اندازه يك استند طراحي زيبايي داشته باشد به همان اندازه تاثير گذاري بيشتري در جذب مشتريان خواهد داشت. براي سفارش استند ايستاده تبليغاتي و با اطلاعات بيشتر مي توانيد با شماره هاي موجود در سايت تماس بگيريد تا هماران ما در بخش فروش شما راهنمايي كنند.

شركت تبليغاتي نماد با بهره مندي از تيم تخصصي گرافيكي خود مي تواند اين تضمين را به شما بدهد كه لوگو و برند شما با استند هاي تبليغاتي به زيباترين شكل ممكن به نمايش در خواهد آمد.

طراحي استند ايستاده تبليغاتي

طراحي و ساخت استند ايستاده تبليغاتي نيازمند مهارت گرافيست ها و طراحان حرفه ايست تا هرچه بيشتر باعث جلب توجه مشتريان شود. و براي لحظه اي آن ها را به ديدن استند ترغيب كرد. انتخاب رنگ از نكات مهمي است كه بهتر است با توجه به نوع فعاليت شركت انتخاب شود. استفاده از تصاوير زيبا و منحصر به فرد، متون تاثيرگذار و شعارهاي تبليغاتي متناسب با فعاليت و محصولات شركت بر اهميت استند مي افزايد. و موجب مي شود كه استند در اذهان بينندگان نقش پر رنگ تري داشته باشد. علاوه بر اين نكته ي مهمي كه توسط طراحان بايد مورد توجه قرار بگيرد وجود لوگوي شركت به هنگام طراحي مي باشد.

انواع استند ايستاده تبليغاتي

استند فلكه اي ( كراس، ايكس و...) : اين استند به راحتي قابل انعطاف است و فشار زيادي را بر خلاف ديگر استندها تحمل مي كند.

استند رول آپ: رول آپ استندي است براي نمايش و انتقال مفاهيمي خاص به مخاطب  كه به راحتي مي توانيد در همه جا نصب كنيد. به راحتي قابل جا به جايي ست و از غلافي رولي شكل بيرون مي آيد.

كاتالوگ استند: از اين نوع استند به منظور قرار دادن و چيدن اقلامي نظير كاتالوگ، بروشور و مجلات استفاده مي شود.

استند پاپ آپ: اين نوع استند كم حجم، سبك پروفيلي است و قابل استفاده براي طراحي غرفه هاي نمايشگاهي مي باشد. اين استند در ابعاد مختلفي موجود است كه مي توانيد پوستر تبليغاتي خود را روي آن نصب كنيد.

تيم ما شامل هنرمندان و گرافيست هاي با تجربه و طراحان حرفه اي است، كه تمام نياز هاي شما را در طراحي منحصر به فرد انواعاستند ايستاده تبليغاتيدر هركجا كه باشيد پاسخگو خواهند بود. براي سفارش استند و يا راهنمايي وكسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با شماره هاي موجود در سايت تماس بگيريد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۸:۱۸ توسط:behson موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :