shop shop .

shop

استند ايستاده تبليغاتي

استند ايستاده تبليغاتي

استفاده از استند ايستاده تبليغاتي يكي از روش هاي حرفه اي تبليغاتي براي نمايش پيام هاي تبليغاتي محصولات شماست، كه در ايران به طور گسترده اي مورد استقبالي قرار گرفته است. صاحبان برند ها و مشاغل گوناگون مي توانند از اين وسيله براي معرفي برند و محصولات خود در اماكن پر رفت و آمد استفاده كنند، كه در عين حال سبك و قابل حمل مي باشد. كانون تبليغات نماد آماده ارائه انواع متعددي از استند ايستاده تبليغاتي به شما عزيزان مي باشد كه از آن جمله مي توان به استندهاي آرايشي، استندهاي مخصوص فروشگاه ها و نمايشگاه ها و ... اشاره كرد.

استند ايستاده تبليغاتي از استندهايي است كه بيشتر از ساير استند هاي ديگر مورد استفاده قرار مي گيرد. از اين استندها به طور معمول كنار درب ورودي فروشگاه ها و يا در مكان هاي پر تردد فروشگاه ها، داروخانه ها، نمايشگاه ها، سالن هاي همايش و دفاتر شركت ها و ... استفاده مي كنند. و بخاطر طراح ها و اندازه هاي متفاوت منحصر به فرد باعث تاثير پذيري بيشتري در افزايش مشتري ها مي شود.

استند ايستاده تبليغاتي با استفاده از طرح هاي خاص و لوگو ها توسط طراحان گرافيكي، طراحي مي شود. به كار بردن نكته هاي فني گرافيكي در طراحي استند مي تواند در افزايش جذب مشتريان نقش موثري داشته باشد. و به هر اندازه يك استند طراحي زيبايي داشته باشد به همان اندازه تاثير گذاري بيشتري در جذب مشتريان خواهد داشت. براي سفارش استند ايستاده تبليغاتي و با اطلاعات بيشتر مي توانيد با شماره هاي موجود در سايت تماس بگيريد تا هماران ما در بخش فروش شما راهنمايي كنند.

شركت تبليغاتي نماد با بهره مندي از تيم تخصصي گرافيكي خود مي تواند اين تضمين را به شما بدهد كه لوگو و برند شما با استند هاي تبليغاتي به زيباترين شكل ممكن به نمايش در خواهد آمد.

طراحي استند ايستاده تبليغاتي

طراحي و ساخت استند ايستاده تبليغاتي نيازمند مهارت گرافيست ها و طراحان حرفه ايست تا هرچه بيشتر باعث جلب توجه مشتريان شود. و براي لحظه اي آن ها را به ديدن استند ترغيب كرد. انتخاب رنگ از نكات مهمي است كه بهتر است با توجه به نوع فعاليت شركت انتخاب شود. استفاده از تصاوير زيبا و منحصر به فرد، متون تاثيرگذار و شعارهاي تبليغاتي متناسب با فعاليت و محصولات شركت بر اهميت استند مي افزايد. و موجب مي شود كه استند در اذهان بينندگان نقش پر رنگ تري داشته باشد. علاوه بر اين نكته ي مهمي كه توسط طراحان بايد مورد توجه قرار بگيرد وجود لوگوي شركت به هنگام طراحي مي باشد.

انواع استند ايستاده تبليغاتي

استند فلكه اي ( كراس، ايكس و...) : اين استند به راحتي قابل انعطاف است و فشار زيادي را بر خلاف ديگر استندها تحمل مي كند.

استند رول آپ: رول آپ استندي است براي نمايش و انتقال مفاهيمي خاص به مخاطب  كه به راحتي مي توانيد در همه جا نصب كنيد. به راحتي قابل جا به جايي ست و از غلافي رولي شكل بيرون مي آيد.

كاتالوگ استند: از اين نوع استند به منظور قرار دادن و چيدن اقلامي نظير كاتالوگ، بروشور و مجلات استفاده مي شود.

استند پاپ آپ: اين نوع استند كم حجم، سبك پروفيلي است و قابل استفاده براي طراحي غرفه هاي نمايشگاهي مي باشد. اين استند در ابعاد مختلفي موجود است كه مي توانيد پوستر تبليغاتي خود را روي آن نصب كنيد.

تيم ما شامل هنرمندان و گرافيست هاي با تجربه و طراحان حرفه اي است، كه تمام نياز هاي شما را در طراحي منحصر به فرد انواعاستند ايستاده تبليغاتيدر هركجا كه باشيد پاسخگو خواهند بود. براي سفارش استند و يا راهنمايي وكسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با شماره هاي موجود در سايت تماس بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۸:۱۸ توسط:behson موضوع:

سفارش طراحي سه بعدي

سفارش طراحي سه بعدي

امروزه با استفاده از پيشرفت تكنولوژي بسياري از تصورات خود را ميتوانيم به واقعيت تبديل كنيم. يكي از دلايل استفاده از تكنولوژي طراحي 3d ، كاربرد آن در طراحي معماري، فضا سازي، آبجكت سازي و... است. سفارش طراحي 3d مثل اين است كه افكار ما در مغز ما درست مثل يك بوم نقاشي عمل كرده و هر آنچه در ذهن ماست به واقعيت تبديل شود. با سفارش طراحي سه بعدي قبل از ارائه مدل اصلي ميتوانيم تصويري واقعي از آن را مشاهده كنيم كه اين كار هم سريعتر و هم به صرفه تر از نظر اقتصادي در انجام پروژه هاي ما است.

با استفاده از سفارش طراحي 3d ميتوانيد به راحتي هر تغييري را در طراحي مدل خود لحاظ كرده و زمان انجام آن را كوتاه تر كنيد. با كمترين سرمايه گذاري ما ميتوانيم همراه خوبي در اجراي پروژه هاي شما باشيم. سفارش طراحي 3d خود را به ما بسپاريد! كانون تبليغاتي نماد با تيم متخصص خود در زمينه سفارش طراحي 3d ميتواند مطابق با سليقه شما عزيزان فضاي مورد نظر را به بهترين شكل خلق نمايد. ما در كوتاهترين زمان ممكن ميتوانيم پروژه هاي سفارش طراحي سه بعدي شما را در هرجاي ايران انجام دهيم.

تيم متخصص طراحي 3d نماد با استفاده از نرم افزار 3d مكس، فضاي شما را با كمترين هزينه خلق ميكند و در صورتي كه اجراي كار توسط تيم ما انجام شود هزينه مدل سازي سه بعدي رايگان مي باشد.

براي اطلاع از تعرفه و قيمت مدل سازي سه بعدي با ما در تماس باشيد.

نمونه كارهاي طراحي 3d دكوراسيون

سفارش طراحي 3d
سفارش طراحي 3d
طراحي سه بعدي
سفارش طراحي 3d
سفارش طراحي 3d

سفارش طراحي 3d


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۶:۲۸ توسط:behson موضوع:

عكاسي تبليغاتي

عكاسي تبليغاتي

توسط / / تبليغات محيطي
عكاسي تبليغاتي

تبليغات و عكاسي از مدت ها قبل با يكديگر در ارتباط بوده اند.

تقريباً يك قرن پيش براي اولين با عكاسي در تبليغات براي ارتباط  با مخاطب و ايجاد پيوندهاي عاطفي  با او مورد استفاده قرار گرفت.

تا زماني كه تصاوير به شيوه اي رسا مفاهيم را بيان مي كنند و بر برخي از مولفه هاي جمعي ما تأثير مي گذارند

سخت است بتوانيم در تبليغات روشي را جايگزين آن كنيم.

حتي اگر از كمپين هاي محتوا محور هم استفاده كنيم باز هم تصاوير ابزاري اساسي براي كسب مشتري بيشتر مي باشد.

تعريف عكاسي تبليغاتي

عكاسي تبليغاتي يك شاخه تخصصي از صنعت عكاسي تجاري است.

وظيفه عكاس تجاري تهيه عكس مناسب براي مطالب مجلات، كتاب ها، تقويم ها، وب سايت ها و ساير رسانه مي باشد.

اما عكاس تبليغاتي تهيه عكس براي نشريات چاپي، تبليغات و بيلبوردهاي تبليغاتي  و همچنين كمپين هاي معرفي محصول را برعهده دارد.

محيط عكاسي تبليغاتي

پس زمينه، شباهت ها و تنظيم فاصله را موارد مهمي هستند كه در عكاسي بايد به آن ها توجه كرد.

اگرچه اين عناصر طراحي بصري براي اكثر طرح بندي هاي گرافيكي كاربرد دارند و مختص عكاسي نيستند

اما هنوز هم در قاب بندي و ساختن تصويري كه يك پيام خاص را منتقل مي كند بسيار مهم مي باشند و مي توانند  لحن و احساسات مناسب را در مصرف كننده القا كنند.

در مجموع اين اصول مي تواند تأثير روانشناختي بر مخاطب داشته باشد.

بهترين روش ها براي استفاده از عكاسي دركمپين هاي تبليغاتي

اين كه ايده هاي تبليغاتي عكاسي در خانه پرورش مي يابند يا توسط عكاسان حرفه اي پيشنهاد مي شوند خيلي مهم نيست.

مهم اين است كه رعايت چند دستورالعمل ساده نتايج عكس گرفتن را به حداكثر مي رساند.

سوژه هاي خود را گزينش كنيد

مهم نيست كه براي چاپ يا فرمت آنلاين عكاسي مي كنيد در هر صورت انتخاب تصاوير تبليغاتي به جزئيات خاصي نياز دارد كه بايد بتواند به صورت واضح پيام را به مشتري انتقال دهد.

انتخاب تصوير مناسب بسيار پيچيده تر از انتخاب عكس هايي است كه مستقيماً درباره محصول يا خدمات تبليغ شده، صحبت مي كنند.

در حقيقت اگر تصوير مانع از ايجاد ارتباط عاطفي با مخاطب شود، بشتر آسيب رسان است تا اينكه مفيد باشد.

تأثيرگذارترين تبليغات به ويژه هنگام استفاده از تصاوير، داستان سرايي براي مخاطب است و تاثير آن به مراتب از تبليغات مستقيم محصول بيشتر است.

از رويكرد مختصر و مفيد بودن تبليغات استفاده كنيد و اجازه بدهيد مشتريان با توجه به ديدگاه و تجربه شخصي خود ادامه داستان را دنبال كنند.

همنوايي با آرمان كمپين

عكس ها همچنين بايد با لحن و پيام كلي كمپين به خوبي تركيب شوند.

به عنوان مثال اگر يك منبع تبليغاتي به اندازه كافي مؤثر باشد كه باعث شود مشتري روي آن كليك كند و سفر خود را گسترش دهد صفحه فرودآغاز كند

پس از كليك بايد از يك پيام همسان استفاده كند تا احساس راحتي و آشنايي را براي مشتري حفظ كند.

يك پيام يكپارچه و مداوم مي تواند نقاط ضعف شما را تقويت كند

مانند هر كمپين سازگاري با لحن و محتوا به طور طبيعي نرخ بازگشت سرمايه را افزايش مي دهد.
با اين كار هزينه تبليغاتي كمپين خود را كاهش داده و كارايي آن را بهبود مي بخشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۳:۱۳ توسط:behson موضوع:

تابلو چلنيوم

تابلو چلنيوم

معناي چلنيوم چيست؟

تابلو چلنيوم يا به عبارت ديگر كلمه چلنيوم از تركيب دو كلمه channel+aluminium حاصل مي شود كه به معناي كانال آلومينيومي مي باشد و در كشور ما در اصطلاحات عميانه به نام تابلو چلنيوم شناخته مي شود. Channel در لغت به معناي كانال و يا هر جسم u شكلي مي‌باشد.

تاريخچه تابلو چلنيوم

براي اولين بار در سال 2000 ميلادي بود كه شركتي به نام mci با استفاده از روش فناوري نوين و تاثير دادن آن بر روي فلز آلومينيوم، موفق به ابداع محصول جديدي شد كه ظاهري به شكل استيل اما با سطحي آيينه مانند شد. در ابتدا اين محصول را با نام channelume مي شناختند اما بعد از مدتي نام آن به alurapid تغيير كرد.

تابلو تبليغاتي چلنيوم

ويژگي تابلو چلنيوم

از انواع حروف برجسته كه مي توان در بازار مشاهده كرد مي توان از تابلو چلنيوم نام برد كه چند سالي است وارد بازار شده است و از جمله زيباترين و پر مصرف‌ترين تابلو ها محسوب مي‌شود. دلايلي از جمله تنوع زياد در طرح و رنگ و سايز باعث افزايش محبوبيت آن نسبت به ساير حروف برجسته شده است. تابلو چلنيوم در برابر نور آفتاب و گرما و سرما مقاوم بوده و مانع از تغيير رنگ و ظاهرش مي‌شود و از كيفيت بالايي نيز برخوردار است. از جمله ويژگي ديگر تابلو چلنيوم مي توان به نوار اسفنجي حاشيه آن اشاره كرد كه مانع از ورود گرد و غبار به داخل آن مي‌شود.
محافظ نايلوني نيز بر روي لبه تابلو چلنيوم تعبيه شده است كه باعث مي‌شود هنگام نصب بر روي قسمت براق مانع از ايجاد خش شود و در پايان كار به راحتي مي توان آن را جدا كرد. چلنيوم را ميتوان با سايز 7، 9 و 11 سانتي متر و با رنگ جيوه اي، طلايي و مشكي در بازار يافت كرد.

چگونه تابلو چلنيوم اصل را از نوع چيني تشخيص دهيم

تفاوت چشمگيري بين جنس اصل و چيني آن وجود دارد كه به آن خواهيم پرداخت:

تابلو چلنيوم اصلي از لبه ضخيمي برخوردارند و بعد از ساخت از استحكام بالايي دارد. به خصوص در حروف درشت، به همين دليل است كه تابلو ساز هاي حرفه اي و با تجربه از لبه اصلي استفاده مي‌كنند. لبه‌هاي اصلي در مقابل نور آفتاب و تغييرات جوي مقاوم مي‌باشند و رنگشان تغييري نخواهد كرد اما در مقابل جنس چيني به حدي ضعيف هستند كه با فشار كوچكي ممكن است دچار تو رفتگي و يا سوراخي شوند. نوع ديگري از تابلو چلنيوم نيز در بازار وجود دارد كه آن را با نام لترمكس مي‌شناسند و تنها تفاوتي كه با بقيه چلنيوم ها دارد اين است كه به انداره 1 سانتي متر فضايي بر روي لبه محصول تعبيه شده است كه از اين قسمت نيز نور ديده مي‌شود زيبايي آن را دو چندان مي‌كند.

تابلو چلنيوم

 

جنس تابلو چلنيوم از چيست؟

آلياژي كه در مقابل شرايط جوي بسيار مقاوم و درصورت بارش باران و يا تابش خورشيد تا ساليان سال رنگ خود را از دست نخواهد داد. رويه حروف از جنس پلكسي گلس مي‌باشد كه در رنگ مختلف يافت مي‌شود و به انتخاب مشتري از آن ها استفاده مي‌شود. براي قسمت زيرين اين تابلو هم از ورق pvc استفاده مي‌شود كه به كار زيبايي بيشتري بدهد.

در چه رنگ ها و اندازه هايي يافت مي شود؟

تابلو چلنيوم در رنگ ها و اندازه متعددي در كشورمان يافت ‌مي‌شود اما اصلي ترين و محبوب ترين آنها آلوراپيد مي‌باشد كه در 4 رنگ مختلف و با سايز 9، 11 و 14 سانت است. در كشور ما بيشتر از رنگ استيل، نقره اي و طلايي در سايز 9 و به ندرت 11 نيز استفاده مي شود.

روشنايي تابلو چلنيوم

براي روشنايي تابلو چلنيوم از لامپ SMD و LED درون آن استفاده شده است. بين اين دو لامپ نيز لامپ SMD به دليل نور بيشتر و همچنين ضد آب بودن از محبوبيت بيشتري برخوردارند. مهم‌ترين بخش در لامپ طبيعتا نور آن مي‌باشد پس بايد به مواردي از جمله مصرف پايين برق، پخش مناسب نور، خاموشي كمتر، نصب آسان و … توجه كرد. منبع نغذيه اين لامپ ها، ترانس 12 ولت مي باشد.

تابلو چلنيوم

ساختار فيزيكي تابلو چلنيوم

ابتدا طراحي حروف بر روي نرم افزار هاي مانند كرل دراو يا اتوكد انجام مي‌شود و طرح نهايي را با استفاذه از ليزر روي پلكسي گلس طراحي مي‌شود كه داراي رنگ مختلفي مي‌باشند. پلكسي نوعي پلاستيك مي‌باشد كه از لحاظ ظاهري شباهت زيادي به شيشه دارد ولي نسبت به آن مقاوم‌تر است و رنگ متنوعي نيز دارد. برش آن ها با دستگاه برش ليزري انجام مي شود. پس از برش دادن پلكسي ها نوبت به چسباندن آن ها به لبه تابلو چلنيوم مي‌رسد. تابلو سازي هايي كه از دستگاه چلنيوم استفاده مي‌كنند تمام مراحل خم كرن، قوس دادن و ... توسط سيستم كامپيوتر طبق برنامه از قبل تعبيه شده انجام مي‌گيرد. به دليل اين كه اين دستگاه توسط اروپايي ها و براي زبان لاتين طراحي شده است، در بسياري از اوقات در طراحي حروف فارسي به مشكل مي خورد.

در ساير تابلوسازي ها كه مجهز به اين دستگاه ها نمي‌باشند نيز اين عمليات ها توسط استادان ماهر و با تجربه صورت مي‌گيرد. براي چسباندن لبه حروف به چلنيوم آن ها را برو روي سطح آهنربايي قرار مي دهند تا به طور كامل جذب يكديگر شوند و سپس با چسب 123 و اسپري آن ها را بهم مي‌چسبانند. پس از ساخت حروف نوبت به ورق PVC مي‌رسد كه براي زير سازي استفاده مي‌شوند كه در صخامت 8 تا 10 ميلي متر استفاده مي‌شوند. حروف تابلو چلنيوم پس از ساخته شدن بر روي ورق پي وي سي قرار داده شده و پس از خط كشي شدن دور آن ها را برش مي‌دهند. براي خريد و سفارش تابلو چلنيوم با شماره‌هاي موجود در سايت تماس بگيريد تا همكاران ما در بخش فروش، شما را راهنمايي كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۷:۱۹ توسط:behson موضوع:

طراحي بيلبورد تبليغاتي

طراحي بيلبورد تبليغاتي

توسط كارشناس سئو بهسون / شنبه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ / منتشر شده در تبليغات محيطي

طراحي بيلبورد تبليغاتي

بيلبورد تبليغاتي يكي از اركان اصلي براي تبليغات محصولات و خدمات ما است بنابراين دقت در طراحي و اجراي اين بيلبوردها مي تواند تاثير گذاري آن را چند برابر كند.

در نوشته هاي قبلي مواردي را در رابطه با اينكه تبليغات چيست؟ و انواع و اهميت آن با شما در ميان گذاشتيم.

در ادامه همين مباحث با هم اصول كلي طراحي بيلبورد تبليغاتي را با هم مرور مي كنيم.

داستان خود را ساده و مستقيم بيان كنيد

اگر بيلبورد شما در كنار بزرگراه است كه مردم با سرعت بالا از كنار آن مي گذرند، يك طرح بدون داستان به سادگي قابل يادآوري نخواهد بود.

براي پيدا كردن داستان خود به چيزي فكر كنيد كه مي خواهيد مردم تبليغ شما را با آن به ياد بياورند.

آيا مي خواهيد مخاطبين شكل مارك محصولات شما را به خاطر بسپارند براي اينكه دفعه بعد كه به سوپرماركت مي روند، محصول شما را بخرند؟

يا مي خواهيد كه در خروجي  بعدي مردم براي خوردن پيتزايي لذيذ به رستوران شما بيايند؟

چرا داستان سرايي مهم است؟

جواب خيلي ساده است.

چون مردم داستان ها را به سادگي به خاطر مي سپارند اما بقيه حقايق را به سادگي فراموش مي كنند.

تا مي توانيد از تبليغات كوتاه استفاده كنيد

افراد معمولا 5 تا 10 ثانيه وقت دارند كه پيام تبليغاتي شما را بفهمند.

بنابراين هر چه مطلب كوتاه تر باشد، بهتر است. براي جبران كوتاهي مطلب مي توانيد از تكرار استفاده كنيد.

اگر يك مطلب كوتاه را چند جاي مختلف ببينيد راحت تر با آن ارتباط گرفته و آن را به خاطر مي سپاريد.

در تبليغات بيلبوردي حداكثر مي توانيد 7 كلمه به كار ببريد.

در ديد باشيد

اندازه ديگر براي شما محدوديت نيست.

استفاده از بيلبوردهاي بزرگ تر باعث مي شوند كه تبليغات شما از فاصله دورتري ديده شود.

و همچنين از فاصله نزديك هم جلب توجه مخاطبانتان را جلب كنيد.

اطمينان حاصل كنيد كه هر متني در طراحي شما تميز و مرتب و درست چاپ شده است تا از بهترين خوانايي را به دست بياوريد.

رنگي، رنگي باشيد

استفاده از رنگ ها و عكس هاي براق در طراحي بيلبورد تبليغاتي باعث جلب توجه بيشري به آن مي شود.

در نتيجه مخاطبانتان شما را به خاطر مي سپارند.

انتخاب فونت براي طراحي بيلبورد تبليغاتي

براي تبليغات محيطي بايد از فونتي استفاده كنيد كه از فاصله و زواياي مختلف قابل خواندن باشد.

فاصله كافي بين خطوط و كلمات را رعايت كنيد.

طراحي بيلبورد تبليغاتي خود را بازبيني كنيد

در نهايت يك بار ديگر مطالب و بيلبورد خودتان را مرور كنيد.

ببينيد آيا حاوي همان پيامي است كه شما در ذهن داشتيد؟

اگر احساس مي كنيد شوخ طبعي، جديدت يا هر حال وهوايي بيشتر مورد نياز است، آن ر اضافه كنيد.

همچنين به محلي كه تابلو در آن به نمايش در مي آيد هم دقت كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۵:۵۲ توسط:behson موضوع:

تابلو تبليغاتي

تابلو تبليغاتي

امروزه تابلو تبليغاتي نقش بسزايي در جذب مشتري دارد و ارتباط ميان مشتري و فروشنده محسوب مي‌شود. يكي از بهترين روش هاي تبليغات استفاده از تابلو تبليغاتي است. از تابلو تبليغاتي در سر در مغازه، فروشگاه، شركت و دفاتر استفاده مي‌شود. اين مصري‌ها بودند كه براي اولين بار از تابلو تبليغاتي استفاده كردند.

انتخاب نوع تابلو تبليغاتي بستگي به سليقه و بودجه دارد. در انتخاب نوع تابلو، جمله، رنگ و تصوير بايد دقت كرد و با طراحان تابلو مشورت كرد زيرا تابلو بايد به گونه‌اي باشد كه عابران در نگاه اول متوجه شوند كه در اين مكان چه محصول يا كاري ارائه مي‌شود. تابلو بايد جذب كننده باشد و عابران را به سمت مغازه و همانند آن بكشاند.

قيمت تابلو به متريال و شركت سازنده آن بستگي دارد. اگر تابلو كيفيت بالايي داشته باشد، طول عمر بيشتري نيز خواهد داشت و به طبع قيمت آن گرانتر خواهد بود. همانطور كه گفتيم انتخاب نوع تابلو به سليقه و بودجه بستگي دارد اما محل قرار گرفتن بعضي از تابلوها در فضاي بيروني است كه در معرض نور خورشيد و وزش باد و باران قرار مي گيرند و نياز است كه از تابلو با كيفيت و طول عمر بيشتر استفاده شود. تابلوها انواع چيني و غيرچيني دارند. اما شركت هايي وجود دارد كه از وسايل چيني استفاده نمي‌كنند و براي تابلوها گارانتي ۱۲ الي ۱۸ ماهه نيز ارائه مي‌دهند. تابلوهاي چيني با توجه به كيفيت پاييني كه دارند ارزان هستند و خيلي زود بلا استفاده مي‌شوند.

تابلو تبليغاتي

 

انواع تابلو تبليغاتي

تابلو استيل، استيل طلايي، چلنيوم، چلنيوم الماسي، چلنيوم كريستالي، چلنيوم پانچ شده، با حروف برجسته

تابلو تبلغاتي پشت بامي

از اين نوع در مكان مرتفع و پشت بام استفاده مي‌كنند. در زيرساز تابلو تبليغاتي پشت بامي پروفيل سنگين بكار گرفته شده است و زمينه اصلي آن معمولا كامپوزيت، ترمود و چوب پلاست است. همچنين براي نوشته اين تابلو از حروف برجسته استفاده مي‌كنند كه چلنيوم، پلكسي و استيل است.

تابلو تبليغاتي فلكسي

اين نوع تابلوها براي سر در مغازه، شركت و فروشگاه ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. يكي از مزيت تابلو تبليغاتي فلكسي اين است كه رويه فلكس آن قابل تعويض است و اگر بعد از مدتي تصميم گرفتيد طرح آن را تغيير دهيد به راحتي مي‌توانيد اين كار را انجام دهيد. لامپي كه در اين تابلو بكار رفته است مهتابي است كه سالانه عوض مي‌شود.

انواع تابلو فلكسي

تابلو فلكسي مكعبي
ريلي
اسكلت فلزي
سپري

تابلو تبليغاتي حروف برجسته چلنيوم: براي ساخت تابلو چلنيوم از رويه پلكسي گلاس و لبه چلنيوم كه از جنس آلومينيوم است استفاده مي‌شود. آلومينيومي كه براي ساخت حروف بكار مي رود باعث شده هر نوع طرحي را به راحتي بر روي آن پياده كرد.

تابلو تبليغاتي حروف برجسته چلنيوم ستاره‌اي : در اين تابلوها جنس حروف از پلاستيك است و در ساخت لبه آن چلنيوم بكار گرفته شده است. از لامپ smd براي نور داخل حروف استفاده مي شود.

تابلو حروف برجسته پلاستيك سه بعدي و كيوم داراي رنگ ها و طرح هاي فانتزي مختلفي مي باشد.

تابلو تبليغاتي سه بعدي و كبوم از سه قسمت سطح رو، سطح كناري، سطح زيرين تشكيل شده است.

حروف استيل

جنس اين حروف ورق استيل، آهن، تيتانيوم و... است كه مي توان آن را با ال اي دي و اس ام دي نور پردازي كرد.حروف برجسته استيل در گذشته از برنز و برنج ساخته مي شد كه با گذشت زمان تغيير رنگ داده و سياه مي شد. تركيب حروف استيل و ورق پلكسي بر جذابيت تابلو افزوده و به علت طرح و رنگ مختلفي كه دارد مورد استقبال زيادي قرار گرفته است. طلايي خش دار و براق، نقره اي خش دار و براق، دودي و مسي از انواع حروف استيل است.

تابلو حروف برجسته پلكسي: در ساخت تابلوهاي پلكسي از طلق هاي پلكسي گلاس در رنگ هاي متنوع استفاده مي شود كه با ال اي دي پ اس ام دي نورپردازي مي شود.

تابلو تبليغاتي پلكسي در موارد زير مورد استفاده قرار مي گيرد:

 ورودي و بخش ها
راهنمايي طبقات
سر در اتاق
استند رو ميزي

تابلو تبليغاتي فلزي

حروفي كه در اين تابلو بكار رفته از جنس فلز است و به همين دليل باعث مي شود نور از آن عبور نكند. براي نورپردازي اين نوع تابلوها از لامپ‌هاي smd استفاده مي كند. تابلو فلزي داراي سطح پايه‌اي هستند. اين پايه باعث به وجود آمدن فاصله‌اي از سطح شده كه لامپ ها در آن قسمت قرار مي گيرند.

تابلو رينگي: حروف برجسته تابلو رينگي تركيب پلاستيك و فلز است و به علت وجود پلاستيك نور از آن ميگذرد.

تابلو چلنيوم كريستالي

اجسام شيشه‌اي كه موجب شكست نور و ايجاد درخشندگي مي‌شوند، اجسام كريستالي نام دارند. اگر تابلو سر در يك فروشگاه درخشنده باشد بيشتر به چشم مي‌آيد. از ميان انواع مختلف تابلو، چلنيوم كريستالي و چلنيوم الماسي بيشترين درخشندگي را دارند. مهمترين اصل در تبليغات بكارگيري خلاقيت و نوآوري است. جنس تابلو چلنيوم آلومينيوم است كه ضدخش مي‌باشد و از دوام بالايي برخوردار است. به سبب همين ويژگي‌ها در شرايط آب و هوايي مختلف مقاوم است.

براي ساخت اين نوع تابلوها از دانه‌هاي كريستالي و ورق پلكسي گلاس شفاف و ورقه‌هاي پلاستيك اكروليك استفاده مي‌كنند. از آنجايي كه طراحي تابلو تبيلغاتي چلنيوم كريستالي از اهميت بسيار بالايي برخوردار مي‌باشد، نكاتي را در خصوص طراحي تابلو ارائه مي دهيم.

مواردي كه در طراحي تابلو چلنيوم كريستال مهم است:

انتخاب رنگ متناسب تابلو چلنيوم : رنگي كه براي طراحي تابلو انتخاب مي شود بايد متناسب با كسب و كار باشند.
مرغوبيت جنس تابلو چلنيوم: هر چقدر مواد بكار رفته در تابلو مرغوب باشد تابلو از كيفيت بالاتري برخوردار خواهد بود.
مكان نصب تابلو چلنيوم: تابلو تبليغاتي بايد در مكان مناسبي نصب شود بگونه اي كه از انوع زوايا قابل ديد باشد.
متن متناسب تابلو چلنيوم: متني كه براي تابلو استفاده مي‌كنيم بايد علاوه بر كوتاهي مفهوم را به مخاطب برساند و در عين حال جذابيت داشته باشد و او را به سمت فروشگاه سوق دهد.
سايز مناسب تابلو چلنيوم : تابلو تبليغاتي نبايد آنقدر كوچك باشد كه مورد توجه قرار نگيرد و ديده نشود و همينطور نبايد آنقدر بزرگ باشد كه چشم را اذيت كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۲:۱۱ توسط:behson موضوع:

استند ديجيتال

استند ديجيتال

استند ديجيتال

استند ديجيتال يكي از بروزترين و مدرين ترين ابزار تبليغات محيطي مي باشد.

مخصوصا در زمانه اكنون كه اكثر افراد مايل هستند تا از ابزارهاي ديجيتال بيشترين استفاده را ببرند

در چنين فضايي استفاده از نوآوري و القاي حس متمايز بودن بخه مشتريان باعث مي شود كه مشتري هاي وفاداري براي خودتان دست و پا كنيد.

 

استند ديجيتال چيست؟

استند ديجيتال نوعي ابزار تبليغاتي است كه از يك نمايشگر كه روي يك پايه سوار شده است،

تشكيل مي شود كه به وسيله آن مي توانيد پيام هاي تبليغاتي خود را در معرض ديد قرار دهيد.

 

مزاياي استفاده از استند ديجيتال

يكي از معضلات فروشندگان، تعويض مكرر بنرهاي تبليغاتي است كه با استفاده از استندهاي ديجيتال

اين مشكل به كلي حل خواهد شد.

در نتيجه براي آپديت كردن پيام تبليغاتي نيازي به عوض كردن آن نداريد.

فقط كافي است محتواي جديد را به آن منتقل كنيد.

همچنين مي توانيد از تصاوير متحرك و فيلم ها براي تبليغات خود استفاده كنيد.

علاوه بر آن در بسياري از موارد توانايي تغيير حالت از عمودي به افقي و برعكس را خواهيد داشت.

اين استندها را در شب نيز مي توانيد استفاده كنيد و براي استفاده از آن به منبع نور خارجي نيازي نخواهيد داشت.

در بسياري از مواقع اين استندها قابليت برنامه ريزي دارند كه مي توان به كمك آن زمان خاموش و روشن شدن، نحوه نمايش و ترتيب تصاوير را در آن مشخص كرد.

قابليت تنظيم نور خودكار در اكثر اين استندها موجود است.

قابليت لمس و بازخوردي كه دارد مي تواند در جذب مشتريان بيشتر موثر باشد.

 

معايب استفاده از استند ديجيتال

استفاده از استندهاي ديجيتال در روز و در معرض نو ر مستقيم آفتاب ممكن نيست.

هزينه خريد بالا يكي ديگر از مشكلات اين استندها مي باشد كه البته در بلند مدت قطعا به صرفه خواهد بود.

 

از استند ديجيتال در چه مكاني مي توان استفاده كرد؟

محدوديتي خاصي در رابطه با استفاده از اين محصول وجود ندارد اما معمول ترين مكان هاي مورد استفاده موارد زير هستند:

  • اماكن گردشگري و موزه ها
  • غرفه هاي نمايشگاهي
  • سالن و ويترين فروشگاها و مراكز خريد
  • سالن هاي فرودگاهها، ايستگاههاي راه آهن، ترمينال هاي اتوبوس
  • بانك ها و موسسات مالي و سازمان ها
  • سالن نمايشگاه ها و هتل ها
  • سالن هاي همايش و كنفرانس و جشنواره ها
  • بيمارستان ها و داروخانه ها
  • فست فود و رستوران ها.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۷:۱۷ توسط:behson موضوع:

انواع استندهاي فروشگاهي وكاربردان

انواع استندهاي فروشگاهي

استندهاي فروشگاهي

قفسه بندي فروشگاه يكي از مهم ترين قسمت دكوراسيون فروشگاه است

زيرا قفسه ها محلي براي نمايش محصولات شما به منظور افزايش تعداد مشتري هاي شما مي باشند.

قفسه فروشگاه ها بايد بادوام، سازگار و همچنين مقرون به صرفه باشد

بنابراين قفسه بندي بايد از بهترين كيفيت برخوردار باشد و براي محصولي كه نمايش مي دهيد مناسب باشد.

بنا بر تنوع محصولات از استندهاي مختلفي هم براي آن ها استفاده مي كنيم كه در ادامه به بررسي بعضي از اين استندهاي فروشگاهي مي پردازيم.

 

استندهاي فروشگاهي ديواري

قفسه بندي ديواري، سنتي ترين روش و گزينه براي نمايش محصول به خصوص كتاب است.

با استفاده از اين نوع قفسه بندي شما نيازي به آويز كردن يك قفسه تنها روي ديوار نداريد بلكه مي توان از چندين قفسه استفاده كرد

و اين موضوع باعث مي شود كه فضاي بزرگي براي قرار دادن اشيا در اختيار داشته باشيد.

اين قفسه ها فقط جلوه اي زيبا و دلپذير را به وجود نمي آورند بلكه از مقاومت و دوام بالايي نيز برخوردار هستند.

انواع استندهاي فروشگاهي ديواري از جنس هاي مختلفي از جمله چوب، شيشه، فلز و … ساخته مي شوند.

 

استندهاي فروشگاهي دو طرفه

اين استندها براي استفاده در راهروها و مكان هايي مناسب است كه افراد از دو طرف امكان بازديد از محصول را دارند.

طول و عرض اين قفسه ها به ميزان فضايي كه در اختيار داريم بستگي دارد.

استندهاي دو طرفه نيز در سايزها و جنس هاي مختلف قابل ساختن هستند.

اين استندها بيشتر براي براي فروشگاه هاي بزرگ كاربرد دارند اما در فروشگاه ها كوچك هم مي توان از آن ها بهره برد.

 

استندهاي پگ بوردي

اين استندها شامل يك صفحه پايه هستند كه در آن ها تعدادي سوراخ براي قرار دادن قفسه ها وجود دارد.

اين قفسه ها بسيار متنوع هستند زيرا با توجه به محصولي كه نياز به نمايش دارد، طول هاي مختلفي را مي توان به وجود آورد.

يكي ديگر از مزاياي استندهاي پگ بوردي اين است كه هر چند وقت يك بار مي توان ديزاين آن را متحول كرد.

 

استندهاي آزاد

يكي از محبوب ترين نوعِ استندها براي نمايش محصولات مختلف در فروشگاه ها مي باشد.

اين قفسه ها از مواد مختلفي مانند فولاد ضد زنگ يا چوب ساخته مي شوند.

اين استندها بسيار مقاوم بوده و در برخي مواقع براي آسان تر كردن جابجايي چرخ دارند.

 

استند مجله و كاتالوگ

استندهاي مجله و كاتالوگ بيشتر در كتاب فروشي ها يافت مي شوند.

اين استندها معمولا عرض كم و ارتفاع زيادي دارند تا جا مناسبي براي قرار گرفتن مجلات ايجاد كنند.

نحوه قرار گيري مجلات داخل آن ها به گونه اي است كه تمام جلد مجله در معرض ديد عموم قرار دارد.

استندهاي فروشگاهي از اين نظر مهم هستند كه مي توانند خريدي راحت و آسان را براي مشتريان ما به همراه داشته باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۶:۱۲ توسط:behson موضوع:

تبليغات

انواع تبليغات

انواع تبليغات

انواع تبليغات

اگر كسب و كارتان تبليغات ندارد يا به صورت جدي فكري به حالش نكرده ايد، حالا زمان مناسبي است تا با انواع تبليغات و كاركردهاي آن ها آشنا شويد.

اگر تا چند سال پيش بدون تبليغات درآمد مناسبي داشتيد امروزه ديگر شرايط عوض شده و اگر تكاني به خودتان ندهيد بدون شك از قافله عقب مي مانيد.

تبليغات به شكلي بسيار پيچيده اي از ارتباطات تكامل يافته است.

به معناي واقعي كلمه هزاران روش مختلف براي رساندن پيام به مخاطبين وجود دارد.

مناسب ترين گزينه تبليغاتي براي شغل شما به مخاطب هدف شما بستگي دارد و اينكه مقرون به صرفه ترين راه براي دستيابي به بيشترين تعداد ممكن در هر زمان ممكن ، تا حد ممكن است.

گزينه تبليغاتي انتخاب شده همچنين بايد منعكس كننده محيط مناسب براي محصول يا خدمات شما باشد. به عنوان مثال ، اگر مي دانيد كه بازار هدف شما مجله خاصي را مي خواند ، بايد در آن انتشار تبليغ كنيد.

تبليغات ايميلي

در ايميل ماركتينگ يا تبليغات ايميلي، شما از طريق ايميل، محصول خود را تبليغ مي‌كنيد

يا مطالب مختلف را با كاربرانتان به اشتراك مي‌گذاريد.

اين كار از دو روش انجام مي‌شود. روش اول اينكه شما يك بانك ايميل داريد و پيام خود را از طريق اين بانك به افراد ارسال مي‌كنيد.

يا اينكه به كاربران خودتان كه در خبرنامه شما عضو هستند، ايميل مي‌زنيد.

تبليغات چاپي

تبليغات چاپي به عنواني يكي از محرك هاي اصلي فروش جايگاه ويژه اي در اشكال مختلف تبليغات دارد.

اگر يك چيز حتمي درباره تبليغات وجود داشته باشد، اين است كه متفاوت بودن چيز خوبي است.

بسيار پيش مي آيد كه مصرف كنندگان از آگهي هاي ديجيتال خسته مي شوند،

درست در اين زمان است كه بازگشت به برگه هاي چاپي، و احساس لمس كردن و پايداري كه به وجود مي آورند، قطعا گزينه خوبي است.

 

تبليغات وسيع Broadcast

تبليغات وسيع، بازاريابي انبوه ارتباطات از طريق تلويزيون و راديو، تا چند سال گذشته، غالب ترين روش براي يافتدن دسترسي به تعداد زيادي از مصرف كنندگان بوده است.

اين دسته از تبليغات در طي چند سال گذشته، به ويژه با ظهور فناوري DVR و همچنين گسترش شبكه هاي اينترنتي و رد نمودن تبليغات، بسيار آسيب ديده است.

با اين حال، همچنان روشي محبوب براي دسترسي به ميليون ها مخاطب در نظر گرفته مي شود.

تبليغ در محيط

به روش تبليغات بيرون از خانه (OOH) نيز معروف است، اصطلاحي كلي براي توصيف هر نوع تبليغي است كه با مصرف كننده هنگامي كه بيرون از خانه است تماس برقرار مي كند.

شما آن را به عنوان بيلبورد، پوسترهاي ايستگاه اتوبوس، و حتي بوردهاي ديجيتال بزرگ مي شناسيد.

تبليغات خدمات عمومي

بر خلاف تبليغات سنتي، تبليغات خدمات عمومي (PSA) در ابتدا براي آگاه نمودن و آموزش به جاي فروش محصول يا خدمت طراحي شدند.

به طور سنتي PSA در تلويزيون و راديو آشكار مي شد اما اين روزها به طور آنلاين نيز عمل مي كند.

 

تبليغ قرار دادن محصول

قرار دادن محصول به هدف ترفيع كالاها و خدمات برندگذاري شده درون زمينه اي از يك نمايش يا فيلم به جاي تبليغ صريح آن.

اگر پس از مشاهده يكي از قسمت هاي سريال هشدار براي كبري ۱۱ اين سوال براي شما پيش آمده باشد كه: “آن ها واقعا تعداد زيادي خودروي BMW در اين صحنه استفاده كرده اند”، يا، “آيا همه در اين سريال تلويزيوني پپسي مي نوشند” پس متوجه قرار دادن محصول شده ايد.

اين روشي است كه فيلم ها و نمايش ها از طريق آن تأمين مالي مي كنند، و روشي عالي براي تبليغ كنندگان جهت دسترسي به مخاطبان هدف است.

تبليغات آنلاين

اگر تبليغات را از طريق اينترنت (وب گسترده جهاني) مشاهده كنيد، به عنوان تبليغات آنلاين طبقه بندي مي شود.

در حقيقت اغلب وب سايت هايب كه از آن ها بازديد مي كنيد داراي اين تبليغات هستند، زيرا جريان درآمدي اصلي براي اينترنت هستند.

روش ديگر تبليغات “تبليغات بومي” است، كه تنوعي ديجيتال از تبليغات چاپي قديمي است.

محتواي حمايت شده از طريق دامنه و كران ها رشد مي يابد.

از آگهي در فيس بوك و اينستاگرام، تا پيام هاي تبليغاتي در تلگرام، سريع ترين و راحت ترين راه براي دسترسي به ميليون ها مشتري بالقوه آنلاين است.

تلفن همراه

يك شكل نسبتا جديد تبليغات در مقايسه با ساير روش ها، كه بر آميخته رسانه تسلط يافته است، استفاده از تلفن هاي همراه و ساير لوازم الكترونيك قابل حمل داراي اتصال اينترنتي است.

روندهاي فعلي در تبليغات تلفن همراه شامل استفاده زياد از رسانه هاي اجتماعي همانند توئيتر، اينستاگرام، اسنپ چت، و فيس بوك است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۵:۰۱ توسط:behson موضوع:

كاربردهاي استندهاي مقوايي و كارتني

كاربردهاي استند مقوايي و كارتني

استند مقوايي و كارتني

استند مقوايي و كارتني براي مصارف مختلف و در شكل ها و اندازه هاي متفاوت ساخته مي شود.

در خيلي از موارد ما به استندهايي نياز داريم كه بتوانيم آن را به راحتي جابجا كرده و يا آن را تعويض كنيم.

در چنين شرايطي يكي از بهنرين گزينه ها، استند مقوايي و كارتني است.

 

انواع استند مقوايي و كارتني

از مقوا براي ساخت استندهاي مختلف مي توان استفاده اما پركاربردترين ها به شكل زير هستند:

1- استند ايستاده

2- استند روميزي

3- استند كاتالوگ

4- استندهاي تبليغاتي.

مزايا استفاده از استندهاي مقوايي و كارتني

وزن كم: اگر چه يكي از مزاياي اصلي انواع استند سبكي وزن آن ها است، در اين ميان استند مقوايي را مي توان سبك ترين نوع استند به شمار آورد.

با وزن كمي كه دارند به راحتي قابل حمل و جابجايي هستند.

هزينه ساخت كمتر: با توجه به مواد و متريال به كار رفته در اين نوع استند، هزينه طراحي و ساخت استند در اين موارد به شدت كمتر از ساير انواع استند است.

پس اگر به دنبال ساخت استند هستيد و نمي خواهيد يا نمي توانيد زياد هزينه كنيد

سفارش اين نوع استند را به شما پيشنهاد مي كنيم.

سريع تر ساخته مي شود: چاپ استند مقوايي و كارتني راحت تر بوده و به تجهيزات و ابزار آلات پيچيده براي شاخت آن نياز نخواهيم داشت.

ساخت به صورت قطعه اي و جدا از هم: اين ويژگي امكان سر هم كردن استند در محل نصب را فراهم مي كند.

با اين كار هم در هزينه و هم جا براي انبار و رفت و آمد صرفه جويي مي شود.

دوستدار محيط زيست: استندهاي كارتني و مقوايي به راحتي قابل بازيافت هستند.

چاپ و تبليغات روي خود استند: مي توانيد روي اين استندها انواع تبليغات محصول و برند خود را انجام دهيد.

اما تعادل را رعايت كنيد و استنرد را زيادي شلوغ نكنيد.

شما چرا از استند مقوايي و كارتني استفاده مي كنيد؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۴:۰۱ توسط:behson موضوع: